Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Dost dediğimiz kişi zorluklarımızı, gölgede kalmış yanlarımızı bilir ve zaferlerimizden çok yenilgilerimize yoldaştır. Yere düşerken elimizi tutsun diye bakındığımız o kişi...
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Evet, insan kendinde başlayıp kendinde biter, ötesi yoktur."
Alıntı
Düştük yola, güzel şeyler bulmak umuduyla. Işıklarıyla büyük şehirler, yol oldu bize. İz sürdük yalnızlığa.
Alıntı
Çılgın zamanlarda yaşamak bize düştü. Ölümün acımasızlığı her zamankinden beter.
Alıntı
Onu gördüğüm vakit dünyada yer kalmazdı kimseyeBülent Parlak
Edebiyat