Selami

Selami
@_kemtar
Sessiz yaşadım, kim beni, nereden bilecektir? t.me/Kemtar
Ara ara aynanın karşısına geçip "Acaba ben kendine zulmedenlerden mi oldum?" diye kendini hizaya çekmeli. •İktibâs
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, bizler farklı derecelerde ölümden korkarız, ama yaşamamış olma korkusunun daha da güçlü olduğunu deneyimliyoruz. • Erling Kagge
Duygu ve Düşünce
“Başkalarından bizi kabul etmelerini istiyoruz ve biz kendi kendimizi kabul etmiyoruz...” Kendi kendine yardım etmeye hazır olmayan birine yardım etmeyi nasıl isteyebiliriz? Kendine değer vermeyen birine nasıl değer verebiliriz?
Hüzün; yok olanın eksikliğinden, üzüntü ise var olanın eksikliğinden kaynaklanır.
Duygu ve Düşünce
İmâm-ı Şafii(rh) diyor ki: "Kimi değerinin üstünde yücelttiysem, o ölçüde beni kıymetten düşürdü..."
Alıntı