Biraz yüksekçe tabakaya mensup olan kimseler , halk tabakasına yaklaşmakla sanki bir şey kaybedeceklermiş gibi , ona karşi daima soğuk ve uzak duruyorlar.Sonra fakir insanlara azametlerini daha fazla hissettirmek için , kendilerini onların seviyesine inmiş gibi gösteren serseriler ve kötü kalpli alaycılar da var. Ben hep eşit olmadığımızı ve olmayacağımızı pekala biliyorum. Fakat ben şuna inanıyorum ki , saygı görmek için halktan uzaklaşmak gerektiğini sanan kimse , yenilmekten korktuğu için düşmanı karısında saklanan bir korkak bir korkak kadar eleştirilmeye layıktır.