Dilsiz Mavi ile hayatıma giren herkes icin teşekkür ederim.
Ama özellikle Bayram ile karısı için...
Türk Edebiyatının en şiirsel öyküsü olmalı "Şekersiz bayram olur mu?"
Türk edebiyatı, Türk öykücülüğü bu öykü ile bir şaheser kazandı.
Sevda, sevgi, tutku, önyargı, aldanmışlık, sıradanlık bu kadar şiirsel olmamıştı hiç.
(Dilsiz Mavi Kitabı için çeşitli yazarların düşünceleri/6)
Eline sağlık aziz Emine Hanım.
Öğrenciniz olmadığıma hayıflanıyordum, o muradım da gerçekleşti kitabınızı okuyunca.
Aynı insanların arasında aynı coşkuyla, aynı ideallerle, aynı yaşama sevinciyle sürmüşüz o demleri.
Asude zamanlarmış.
Kendimi cennetten sürülmüş bir Adem gibi hissettiğim şu günlerde öykünüzü ab-ı hayat yudumlar gibi yudumladım.
(Dilsiz Mavi Kitabı için çeşitli yazarların düşünceleri/5)
"...itiraf ediyorum, yemekhane nöbetimde,artan akça ekmekleri yedim, çöpe gitmesinler günah diye yedim ama sadece bu kadar.Para çalmadım.Ben iyilik gördüğüm yere ihanet edecek kadar adi değilim."
Yazar Hulusi Üstün’ün DİLSİZ MAVİ yorumu
Hani görür görmez kanımız ısınır ya kimi insanlara,
Bu kitabı görür görmez kanım ısındı.
Kim bilir neler anlatacak bana,
Kim bilir beni ne diyarlara ne zamanlara götürüp kimlerle tanıştıracak diye heyecanlandım.
Öyle güzel bir kapak.
(Dilsiz Mavi Kitabı için çeşitli yazarların düşünceleri/1)