kelebek

kelebek
@_magoa_
Saudade
Bilemiyorum ne vardı saçlarında.. Rüzgar mı delice eserdi, Gözlerim mi öyle görürdü yoksa, Saçlarının her haali hoşuma giderdi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bayım, dedi, bir ölünün odasında bu kadar yüksek sesle konuşulmaz...
Sayfa 53·Kitabı okudu