Halbuki birçok insan boşluktan korkar çünkü onlara Yalnızlığı hatırlatır. Her şey doldurulmalıdır. Her şeyin içine bir şey konmalıdır. Randevu defterleri, devre mülkler ve boş arsalar. Ama asıl yalnızlık her şey dolduğunda başlar. Sonra gruplar oluşmaya başlar. Sınıflar yaratılır ve insanlar kendileri için hediye almaya giderler. Yalnızlık başladığında onu kapıdan kovalamak için Televizyon Sistemi eve davet edilir. Ama yalnızlık maalesef gitmez. Bunun yerine bazılarımız Bu Şişkin Kalabalığın boşluğunu dikkate almayıp Hiçbir şey'in Tamlığını kullanmaya başlarız.