Fiorabella

Kar mı yağmur mu ne yağdığını bilmediğim bir gecede Ey hayat, seni sevdiğim için özür diliyorum Duruyorum önünde, düğmelerim ilikli, aklımın ipleri çözük
Reklam
Bana artık her şey yakışır Terzim dünya çünkü, o ki kimlere neleri yakıştırdı
Ve Türkiye'de şair olmak Gerçekten gülünç bir şeydir: Kutuplarda yangın!
Yurduma verilmiş bir sözüm var Ne olduğunu bilmiyorum, ama Bir şiir belki, belki de bir yaşam Daha eklemek ay-yıldızlı bayrağına...
Kardeş kardeşi öldürürken şehitlerimizi düşünüyorumdur:
Onca insan niye öldü – sormuyorum artık Ölüm bile kılık değiştirmişken şimdi
Reklam