Tanışmamızın dizelere dayandığı gerçek bir dostluğa dönen bir peri masalı..
Bir ikizim olsa ancak bu kadar bana benzeyebilirdi sanırsam. Kelebek kadar kadar güzel, şiir kadar naif bir dostluk bizimkisi :) Anlatmaya başlasam sayfalar yetmez ama seni en iyi şöyle tanımyalabilirim:
kendimi bulduğum
Bu uygulamada tanışmış olabiliriz ama arkadaşlığımız çoktan buralardan taştı.. Sadece sana özel bir ileti yapmak istedim, binevi teşekkür bu; varlığın için.
İleti ve sahne senin: s.âye.
-Bu oyun burada bitti mi amca?
- Hayır, yönetmen yeniden başa aldı.
Yenilgimin oyuncularını ıslıklıyorum
Hücrelerimi haykırıyor: Bir yerde yanıldın sen!
Belki de her yerde yanıldım ben
Şunun şurasında kaç yıl yaşadım
Bağışlayın beni
Çünkü bağışlanabilecek pek çok şey yaptım...