Artık ruhu haraptı, gıdasızdı, hayatını nasıl sürükleyecek, kendine nasıl bir rahatlama köşesi bulacaktı? Artık hiçbir kadına güvenmeyecek, hiçbir göze aldanmayacaktı.
İnsanın çoçukluğuna özlem duymasının sebebi kaygının olmayışı.Kaygı,çoçukluğa ait bir duygu değil.İnsan esasında çoçukluğunu değil ona ait olan kaygısızlığı özler.