📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"hello? Mister Obama? " diye espri yapıyor Azad, kablosu hala duvardaki prize takılı, tozlu bir telefonun ahizesini eline alarak. Sonra bana dönüp Arapça, "Obama seninle konuşmak istiyor, heval marcelo;bir italyan'ın suriye'de ne işi olduğunu öğrenmek istiyormuş... "
"Anlatması uzun sürer, sevgili Azad"
Benim adım karim francescki, senigallialıyım, yirmi beş yaşındayım ve elimde bir Noel çorabıyla savaşa gidiyorum. Çorabın üst kısmında İYİ NOELLER, diye yazıyor. Şunu açıklığa kavuşturalım: Deli falan değilim, bütün arzum kobane'deki çocuklara biraz şeker götürmek.