Her satırı ayrı bir güzel.İnsanın ruhuna, kalbine hitap ediyor.Tekrar tekrar okunabilecek bir kitap.Şiirlerinin derinliği ve güzelliği insanı hayallere götürüyor.Tavsiye ederim.
Kitabın başlığı dikkatimi çekmişti. Okuduktan sonra, hayal kırıklığı oluşturdu bende. Sevdiğim şiirleri elbette oldu ama genele baktığımızda benden pek puan alamadı...Pek beğenmedim.
Ne de güzel sevmiş Sabahattin Ali :)
Sen istediğin kadar "Ben güzel değilim" diye yaz, benim için dünyanın en güzel ve sevgili kadınısın.
Çok güzel bir kitap tavsiye ederim.
İnsana ders katan, anlamlı bir kitap.Hem çocukların hem yetişkinlerin okuyabileceği bir kitap.Tavsiye ederim.
İnsanı etkileyen alıntılarından biri; "İnsan kalbiyle bakmayı öğrenmeli."