Mina

Mina
@_meryemb_
Âvâzeyi bu aleme Dâvûd gibi sal. Bâkî kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş. -Bâki-
Dil, Osmanlı Türkçesi'nde "Gönül" demekmiş. Dilden çıkan, gönülden çıkan bir... Gönüldekiler, dildekiler... Ne zaman ki dil kelimesinin, "Gönül" anlamını yitirdik; "Yalan" diye bir kelimemiz oldu. Dil ile gönül yıkmaya başladık. Sonrası malum... Adım adım ayrıldık. Mina
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorarsalar, Dünyaya gür bir sadâ bırakmaya tâkâti yoktu. O da kalemiyle hoş bir sadâ bırakmak istedi dersiniz. Mina
Edebiyat

Mina

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
2021 82. kitabı
Bekir Kuzudişli
9.3/10 · 184 okunma