@_meysaa_
sen, kırgın bir ülkenin süreyyası...
Ben zaten yok oldum... Fakat bu yoklukta buldum kendimi.
Sayfa 103 - Beyan·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz bu dinin folklorunu yapıyor, özünü saklıyorsunuz!
Sayfa 100 - Beyan·Kitabı okudu
Sen ey Doğu, ve sen ey Batı; sen ey Güney ve sen ey Kuzey duy, dinle ve bil ki, Allahu Ekber, Allah en büyüktür! ...o sıfatı O’ndan başkasına verip, kullanmayın ki O’na ortak tanıyıp şirk koşmayasınız! “En büyük .... spor!” diye stadyumlarda bağırıp, minarelerin öfkesini toplamayın ki, Allah’ın emriyle gazaba gelen minareler, tepenize yıkılmasın! Allahu Ekber, tek Hakim odur! Allahu Ekber, uyulacak tek merci O’dur! Allahu Ekber, yanılmaz kanuna sahip tek kanun koyucu O’dur.
Sayfa 97 - Beyan·Kitabı okudu
Hayye ‘ala’l-felah Haydi namazla kurtuluşa; namazda duruluşa ve yakarışa! Haydi iflah olmaya, haydi mü’min olmaya ve felâh’ın yalnız mü’min için olduğunu anlamaya!
Sayfa 96 - Beyan·Kitabı okudu
Bütün dünyaya şahid olmaları için ilân ediyorum ki, ne Muhammed’siz ve ne de Sünnet’siz (yani Hz. Muhammed’in (s.a.s) uygulaması olmaksızın) İslâm anlaşılır! Çünkü sünneti inkâr etmek, Hz. Muhammed (s.a.s)’i tanımamak; Hz. Muhammed (s.a.s)’i tanımamak da Allah’ı inkâr etmenin başka bir yoludur. Ben ise, Muhammed’i Allah’ın Resulü ve davamın lideri ve tek lideri olarak tanıyorum!...
Sayfa 93 - Beyan·Kitabı okudu