Ölülerim var ve gitmelerine sessizce izin verdim.
Oysa söylenenin aksine fazlasıyla kendilerinden eminler,
Ölü olmaya bile hızla alışıyorlar ve garip bir neşeyle dolular.
Buna şaşıyorum...
Yalnız sen, bir tek sen geri döndün.
Beni delip geçerek etrafımda dolaşıyor,
Bir şeylere çarpıyorsun ve her çarptığın şey
Senin için ses çıkarıp seni ele veriyor.
Ah, zahmetle öğrendiğim ne varsa benden alma.
Haklı olan benim, yanılan sensin,
Eğer hâlâ başkasına ait olana duyduğun özlemle buradaysan.
Biz onu gözümüzün önünde sansak da aslında burada değil.
Onu fark ettiğimiz an,
Sadece kendi varlığımızın yansımasını görüyoruz.