Muğîr'e bin Şu'be radıyallahu anhdan rivayet edildiğine göre, Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem selâm verip namazdan çıkınca şu duâyı okurdu:
Lâilahe illallâhu vahdehü lâ şerike leh, lehül mülkü ve lehül hamdü ve hüve alâ külli şey'in kadîr. Allâhümme lâ mâni'a limâ a'tayte ve lâ mu'tiye limâ mena'te velâ yenfeu zelceddi minkel-ceddü
" Allah'tan başka ilâh yoktur, yalnız Allah vardır. O tektir, ortağı yoktur. Mülk O'nundur, hamd O'na mahsustur. O her şeye kâdirdir. Allah'ım senin verdiğine engel olacak, vermediğini de verecek bir kimse yoktur. Senin lütfun olmadan hiçbir zengine serveti fayda vermez."