Ayşegül

Ayşegül
@_monachopsis
"Onun gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim... Benim gururumu incitmemiş olsaydı."
Sayfa 32·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ayşegül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·138 syf.·
6 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,3bin okunma
Aylardan beri kendi kendisiyle çok dövüşmüştü. Kendi kendisiyle bir sulha ihtiyacı vardı.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Ah, insanlar niçin her şeyi anlayamıyorlar? Beş dakika, on dakika, yarım saat kendilerini unutsalar, kendilerini karşılarındakinin yerine koysalar, tam onun gibi -fakat hiç eksiksiz ve tam- onun gibi duysalar, her şey ne kadar yerli yerinde olacak. Hayır! İllâ ki zıddiyetler, öfkeler, yanlış anlaşmalar, kıskançlıklar, inatlar, şüpheler, hâkim olmak arzuları...
Sayfa 84·Kitabı okudu

Ayşegül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·94 syf.·
4 saatte okudu
·
2020 44. kitabı
Anton Çehov
7.4/10 · 26,7bin okunma