Yıllar geçti, mevsimler değişti,
Geldi sandım ama, rüzgarın gölgesiydi.
Her sabah adını fısıldadı yüreğim,
Ama akşam olunca sessizlik kaldı geriye.
Nice yollar yürüdüm, nice yüzler gördüm,
Ama hiçbir bakış, seninki gibi değildi.
Zaman benden çok şey aldı,
Ama en çok seni eksiltti içimden.
Bazen bir melodiyle döndün,
Bazen bir rüyanın ucundaydın.
Uzanıp dokunmak istedim,
Ama sabah olunca yine yoksun...
Sonsuza kadar değil ama belki bir gün,
Bir yol ayrımında, beklenmedik bir anda...