📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"sorun bu!" diye bağırmıştım. İlk defa sesimin benden öteye gittiğini, gidebildiğini fark etmiştim. "özlemek için tanımak lazım. Benim tanıdığım bildiğim kimse yok. Siz hiç köksüz kaldınız mı?.. "
*Dert etme zamanla geçer tüm yaralar, izi kalır. İlerde o yara izlerine bakar, 'Başkalarının önünde diz çökmektense düşe kalka kendi yolumu bulmaya çalıştım. ' dersin. *