Neslihan

Neslihan
@_neslihn_
"insan evine girdiğinde eğer geldiğine sevinecek hiç kimsesi yoksa yaşamanın da herhangi bir anlamı yok."
Sayfa 150·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kim yalnız değil ki? Bilmek isterdim doğrusu. Hatta biriyle birlikte yaşayanlar bile yalnız, sadece yalnız olduklarının bilincinde değiller, o kadar!"
Sayfa 91·Kitabı okudu
"ben ne yapmam veya ne söylemem gerektiğini yalnızca kağıt üzerinde bilen biriydim, gerçek yaşamdaysa gereken sözcükleri güçlükle bulabiliyordum."
Sayfa 68·Kitabı okudu
"Yeryüzünün varoluşu birinin iradesi sayesinde süregelmektedir. Biri tüm yeryüzünün ve bizlerin varoluşuyla amacını gerçekleştirmektedir. Bu iradenin anlamını kavramayı umabilmesi için kişinin ilk önce kendisinden istenenleri yerine getirerek bu iradeyi gerçekleştirmesi gerekir. Ancak eğer benden istenen şeyi yapmayacak olursam, benden neyin istendiğini asla anlamayacağım gibi hepimizden ve bütün evrenden de ne istendiğini anlayamam."
Sayfa 69·Kitabı okudu
"Mutlu kişi henüz doğmamış olandır."
Sayfa 44·Kitabı okudu