Biz
insanlar şikâyet etmeyi pek severiz, diye giriştim, iyi günler
ne kadar az, kötü günlerse ne kadar fazla deriz, ama sanırım
bunda çoğun haksızız. Tanrı'nın bize her gün verdiği iyi
şeylerden zevk almak için, hep açık kalpli olsaydık, başımıza
geldiği zaman kötüye katlanmak için de yeterince gücümüz
olurdu.