"Bir şeye ait olmayı ya da sahip olmayı sevmiyorum. Bir şeyle yan yana durunca daha güzel hissetmeyi seviyorum. Daha iyi bir insan olabilirmişim hissini seviyorum. Aynı yolda yürümeye dair inançtan çok, ben bu yolu bir şekilde budarım dedirten gücü seviyorum."
Bu insansoyu
denen, pek tekdüze bir şey. Pek çoğu, zamanın en büyük
bölümünü sırf yaşamak için harcıyor ve kalan bir parçacık
özgürlükten de öylesine korkuyor ki, ondan kurtulmak için
elinden geleni yapıyor.
Eşit olmadığımızı ve olamayacağımızı biliyorum; ama
bence, saygınlık bulmak için, sözde ayaktakımından uzak
durması gerektiğini sananla, yenilmekten korktuğu için
düşmandan kaçan alçak arasında bir ayrım yok.