Nigar

Nigar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
10 günde okudu
·
2021 29. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,7bin okunma
Reklam
"Bir şeye ait olmayı ya da sahip olmayı sevmiyorum. Bir şeyle yan yana durunca daha güzel hissetmeyi seviyorum. Daha iyi bir insan olabilirmişim hissini seviyorum. Aynı yolda yürümeye dair inançtan çok, ben bu yolu bir şekilde budarım dedirten gücü seviyorum."
Psikoloji
Bu insansoyu denen, pek tekdüze bir şey. Pek çoğu, zamanın en büyük bölümünü sırf yaşamak için harcıyor ve kalan bir parçacık özgürlükten de öylesine korkuyor ki, ondan kurtulmak için elinden geleni yapıyor.
Eşit olmadığımızı ve olamayacağımızı biliyorum; ama bence, saygınlık bulmak için, sözde ayaktakımından uzak durması gerektiğini sananla, yenilmekten korktuğu için düşmandan kaçan alçak arasında bir ayrım yok.
dünyayı hile ve kötülükten çok, belki yanlış anlamaların karıştırdığını gördüm.
Reklam