çiçekçi kız

çiçekçi kız
@_nobahari
~Gün olur asra bedel... Bu bir deli bahar ki anlarım anlatamam... x.com/merhum_rana?t=l...
...çiçek açarım her kışın ardından.
11 kütüphaneci puanı
487 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Ölümü bilerek yaşamak istiyorum Olric. Yaşamanın anlamını bilmek için, ölümün anlamının karanlıkta kalmasını istemiyorum.
Reklam
Aslında kimse, kafasındaki hayallerle kimseyi bir yere götüremez kardeşim Selim.
Sayfa 297·Kitabı okudu
Herkesin kendine göre bir düzeni var. Bir sen miydin bu dünyada garip olan, Selim?
Sayfa 298·Kitabı okudu
"İlk görüş son görüşü tanımaz."
Bıktım şu sosyal medyanın sürekli yeni bir şeye ihtiyacımız varmış gibi hissetirmesinden.