E.Nur

E.Nur
Hatay
Adana, 8 Kasım
100 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
"Görülen o ki ötekinin iyileştirici elinin eksikliğini duyuyoruz."
Yalnızlık ve yalıtılmışlığın giderek arttığı bir toplumda yaşıyoruz. Narsisizm ve egoizm bunu daha da vahimleştiriyor. Artan rekabet, azalan dayanışma ve empati de insanları yalnızlaştırıyor. Yalnızlık, yakınlık duygusunun yaşanamaması acıyı güçlendirici bir etki gösterir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çığlığımı bekliyorum yalnızca... çığlığımı duyduğum anda
Acının başladığı yerde cümle kesilir. Sadece boş kalan yerlerdir varlığına işaret eden.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Ruhumuzu kurcaladığımızda sıklıkla orada fark edilmeden yatan bir şey bulup çıkarırız.
Sayfa 195·Kitabı okudu
Hiç kimse durumundan hoşnut değil, ama herkes aklından hoşnut
Sayfa 179·Kitabı okudu