Yaşamı boyunca pek çok kez fark etmişti Veronika,tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyorlarmış gibi söz ederlerdi,ama işin gerçeği,başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı;çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
_Sakın bu dünya,göze görünür ve görünmez her şeyiyle doğacak bir çocuğu kandırmak için,bütün insanların birlik olup uydurduğu müthiş bir yalan olmasın?Ve sakın o çocuk ben olmıyayım?