özlem.e

özlem.e
Nev’i şahsına münhasır biri
İnşaat mühendisi
Balıkesir
26 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
@_oe_·
·
sabitlendi
Yalnız değilsin...
Yorulduğum, kırıldığım ve karşımda halden anlayan bir insan aradığım zamanlarda anlatamıyorum kendimi. Ve en çok da bu dokunuyor bana. İşte bu yüzden seçtiğim bu yalnızlık, sonuna kadar hak edilmiştir. Hediyesidir hayatına dokunduğum, renk kattığım ve eksikliklerini tamamladığım insanların. Eksik olmasınlar, hepsinin hatırı derin bir yaradır bende. Şimdilerde daha bir ıssız ve yalnızım ama asla daha mutsuz değilim. Evet; eksilerek çoğaldım, kırılarak büyüdüm. Yapılanlara bazen güldüm, bazense çok üzüldüm. Ama sonunda şu gerçeği gördüm: Güçlü olmak zorundayım çünkü kötü günün dostu az olurmuş. Ayakta durmak zorundayım çünkü muhtaç olmaktan daha beteri yokmuş. Hakkım olanı savunmak zorundayım çünkü susanları yok saymak bu insanlarda alışkanlık olmuş. Ve ne olursa olsun, ne yaşarsam yaşayayım kendimi sevmek zorundayım; çünkü beni olduğum gibi sevecek birine rastlamak gerçekten de zormuş.
Sayfa 21
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendine sadece ‘SEN’ lazımsın…
“Hayatta herkes bir şey öğretir insana ,Mesela bana en çok ihtiyaç duyduğum kişi Kimseye ihtiyacım olmadığını öğretti ..”
1000Kitap
Kadınlar günü...
Kadının “Kadınlar Günü” olduğu için değil, Kadın olduğu için değer gördüğü yarınlara…
Edebiyat
“Olduğu kadar olmadığı kader” derler. Oysa ki; Olan da kader, Olmayan da kader…
Edebiyat
Kalbin susar, dilin yorulur, sadece fısıldarsın: “Neyse…”
Alıntı