Okur

Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan ... ~NFK~
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Güzel günler çabuk geçer. İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi...” Cahit Zarifoğlu
Saygı dediğimiz şey, adına pazarlık yapılacak bir şey değildir. Saygı her insanın diğerine sunduğu bir hediyedir.

Okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·528 syf.·
2019 13. kitabı
John Verdon
8.6/10 · 4.132 okunma
Uçmak için kuş olmak gerekmiyor, küçük sevinçler olsun yeter...🕊 Cemal Süreya