Kitap zaten çoğumuzun ismini bilmesine rağmen sayfa sayısının yüksek olması nedeniyle birçok kişinin okumayı ertelediği bir kitap
Şahsi fikrim bu kitabın okunması yönünde ancak tabii ki kitap herkesin zevkine uymayabilir çünkü zevkler farklı olabilir
Neden okunmasını önerdiğime gelecek olursak;
kitap içerik olarak modern aşk kitaplarındaki gibi bir ask hikayesi yerine gercek sevginin nolduğunu yazarın görüşünden inceliyor ve modern aşk hikâyelerindeki lisede iki ergenin birbirine olan aşkını belli başlı kelime ve kelime gruplarıyla anlatmak yerine daha geniş bir kelime dağracı ile okurlara aktarıyor kitapta yazar gerçekten kaliteli bir şekilde aktarmak istediği şeyi anlatmış bence önemli olan da bu modern kitaplardaki gibi çok kelime kullanıp az şey anlatmak yerine az kelime ile çok şey anlatıyor
Ben bu kitabın incelemesini de yapmayı planlıyorum yani daha detaylı bir şekilde buraya sayfalarca neden okumalı neden okumamaniz gerektigini objektif bir şekilde kişisel görüşlerle anlatabilirim fakat bence bu kadar yeterli
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖