Betül

Betül
@_opia__
İlişik yaşayacaksın, ucundan tutarak...
Hayat okulundan mezuna kalmış
Kafamın içi
12 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Gözyaşımın sahibi Ne zaman alnımı camlara dayasam Kanatlarını canıma batıra batıra Sana uçuyor bütün kuşlar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş Bunu bana sevdiğim biri öğretti.." ~Kendine İyi Bak
Ohooo
"..o bana fazla âşıktı. Bir erkek için zor bir şey bu."
"Gençlik için «Mutluluk çağı» demek çok saçma."
Evet
"Ne feci değil mi? Aşk insanı yakalıyor. Ve bu bakımdan bir şey yapamıyorsun."