İlk defa Ahmet Ümit'in bir kitabını okudum ve gerçekten çok güzeldi. Her sayfada ve ne olacak acaba diye düşündüm ve bir solukta bitti. Polisiye sevenler bu kitabı mutlaka okumalılar. Kitap çok akıcı çok güzel...
biz size şah damarınızdan daha yakınız demiyor mu ? Allah gökte fersah fersah ötelerde bir tahtta oturmuyor ki. Her an her yerde ve hepimizin içinde. O yüzden asla terk etmez bizleri.