nihâl

"Affetmek ve unutmak yoktur" dediğimde, gerçek iyileşmenin affetmekten değil, artık etkilenmeyecek ölçüde kendimizi dönüştürmekten geçtiğini söylüyorum.
Alıntı
Reklam
.... çünkü sadece gerçeğin kendisi iyileştiricidir.
Alıntı

nihâl

, bir kitap okudu
10/10
·248 syf.·
4 günde okudu
·
2025 26. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 13,8bin okunma
Kimse gerçekten dinlememişti beni; herkes konuşmak için kendi sırasının gelmesini bekliyordu.
Alıntı
Herkes dertte değil, herkes derste. Herkes derdiyle dersini alıyor. Ders alınacak, sınav geçilecek.
Alıntı
Reklam