nihâl

..evet, anlayamıyorum
İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz için, gövdeden akan kanın,can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin "ölmüş" olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. Hayvanlar ölümü anlıyor ama insanlar anlayamıyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

nihâl

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
4 günde okudu
·
2025 19. kitabı
Adalet Ağaoğlu
7.8/10 · 2.537 okunma
Yarın ne yapacağım? . Yarın, ondan sonraki yarın, ondan sonraki yarın?
1000k
...güneş batarken
Gün, utangaçlaşmış, başını eğmiş. Ya da bütün gün soluk soluğa koşturmaktan pembeleşmiş yüzü.
Alıntı