"Kitaplar dolduracak sözlerinizi konuşarak harcıyorsunuz." dedi, "Neden kitap yazmıyorsunuz?"
"Kitap okumayı öyle çok seviyorum ki hiç yazasım gelmiyor."
"Şu dünyada acı çekmek dışında her şeyi anlayışla karşılayabilirim.
......
Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı.
Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi."