Bazı kitaplarla iyi ki tanışıyoruz. Ben de bu kitapla iyi ki tanıştım. Çok keyifli bir okuma süreciydi. Manaların inceliği ruhuma huzur verdi ama aynı zamanda burktu yüreğimi. Ne kadar da yabancı kalmışız, nasıl da kopmuş ve unutmuşuz özümüzü... Nasıl da anlamlandıramıyoruz ve anlayamıyoruz. Ne kadar başka yaşıyoruz hakikatlerden uzak. Ne korkunç olmuş kaybetmek bu kıymetlileri. Yine de sadece bir damla su içmek gibi de olsa buluşmak çok güzeldi.
Keyifli okumalar dilerim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün emperyalizm, çok daha ince, sinsi ve gizlidir. Para emperyalizmi, teknolojik emperyalizm, psikolojik emperyalizm gibi. Bunların en önemlisi de kültür emperyalizmi denilen şeklidir.