Şimdi yaşıyor olduğumuz bu anın uyum mu, uyumsuzluk mu olduğunu bilmenin bir yolu var mı? Ahenkli bir yaşam mı, ahenksiz bir yaşam mı sürdüğümü nasıl bilebilirim.
…roman karakterlerinin hepsi biraz uyumsuz kimselerdir, o yüzden yaşamın içinden, sıradan insanları temsil ederler…
Hepimiz uyumsuz olduğumuz için birbirimize çarpınca incitip incitiyoruz işte…
Yaralayarak yaşıyoruz.