Özlem

Özlem
Kitapları, yağmurlu havaları ,edebiyat dergilerini ve kahveyi severim :) H. P. Lovecraft Agatha Christie Ursula K. Le Guin #194298970
Bize iyi gelecek olan hep aynadaki mi olur?
Çoğu zaman bizlere " iyi misin" diye soran birilerinin olmayışı ne kötü değil mi? Oysa eleştirmek ve birini tanımadan egoist davranmak,onun hakkında kendince yorumda bulunmak ne kolay zaman değiştikçe "empati" yapma karşındakini gerçekten anlamaya çalışmak galiba eskide kaldı oysa birini dinlemek , iyi misin diye sormak eleştirmekten daha kolay işte bu bana tuhaf geliyor...
Duygu/Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler Aynı yıldızlara bakan sayısız insandan biriyiz ,kimi hayal kurar kimi doğacak sabahı bekler 🌙
İyi geceler 🙂🎈 Gözlerimiz buluşsun ,ilk kez bakışalım 💙 youtu.be/zehiGoiU3no?si=...
23 Nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun 🙂🎈🇹🇷
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı