Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...
Şimdi bir yol göstericiye ihtiyacım vardı ama bunu yapacak kimse yoktu. Ne kabul edilmiş ne de reddedilmiştim. Bana öğretmiyorlardı. Kimse bir şey söylemiyordu, olanla yetinmem gerekiyordu ve bu "olan" da benim kendim oluşumdan ibaretti. Evet bütün sıkıntının kaynağı "Benim kendimdi." İnsanın kendisini silmesi iyi bir şey diye düşündüm, ama ne kadar çok silmeye çalışırsam ben'im o kadar çok görünüyordu! Nefs...
Bir insanın içindeki çocukla tanışması, yüzleşmesi, ilişki kurması, onunla arkadaş olup konuşması önemli... İç çocuk utanca boğulmuş, küsmüş, bi yere saklanmış ise - onunla yüzleşmek acı vereceğinden- kişi mümkün olduğu kadar bu konunun üzerine gitmekten kaçar. Yüzleşmek istemez, geride durur. Ama yüzleşmeliyiz. Üstelik bunu bilinçli bir şekilde yapmalıyız.