ReadAndSleep

ReadAndSleep
@_read_and_sleep_
10/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2017 00:00
Ya gerçekten burada anlattıklarını yaptı mı yazar çok merak ediyorum. Okurken o kadar çok eğlendim ki.. Evde aileme de okudum dayanamayıp. Belki çocuk kitabıdır ama bence büyükler de okuyabilir. Gayet güzel bir kitap.
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ReadAndSleep

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.··
Beğendi
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2017 00:00
·
2017 7. kitabı
Şermin Yaşar
8.9/10 · 12,9bin okunma
8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2017 6. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2017 00:00
Selim hoca gerçekten bir gönül doktoru. Akpınar köyündeki insanları Peygamberimizin hadisleriyle öyle güzel bilgilendiriyor ve onların kendilerine birer hisse çıkarması için o kadar tatlı dille anlatıyor ki.. Kitaptaki köylüler kadar olaylarda biz de etkileniyoruz ister istemez. Hepiniz kesinlikle okumalısınız. Zaten puntosu da büyük olduğu için rahatlıkla okuyabilirsiniz.
Din
Gönül DoktoruMehmet Yaşar Kandemir · Tahlil Yayınları · 2013452 okunma
7/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2016 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2016 00:00
Ben genellikle wattpad'den kitap okumuyorum. Sadece iki tane okudum. 4N1K ve Gözlük. Ve ben ikisini de çok sevdim. Evet biraz ergen kitapları fakat kendini okutan cinsten.jfkdb Kitabı okurken ne olacağını merak ediyorsunuz. Zaten Gözlük her ne kadar komedi gibi olsa da kitaptaki ana karakter öyle çok eğlenceli zevzek birisi değil. Yani biraz asosyal. Kitapta da zaten karakterin asosyallikte kurtulmasını anlatıyor gibi bişey diyebiliriz. Bence okuyabilirsiniz.
GözlükKoray Yersüren · Ephesus Yayınları · 20183,021 okunma