•RONÎ

•RONÎ
@_ronayii
Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak.
Ne biçim hayat bu? Neden böyle oldu her şey?
Reklam
Ay ve yıldızlar, artık sadece ölümün sessizliğine tanıklık edecekler
Sayfa 23 - ithaki yayınları
Bir umudum sende, Anlıyor musun ?
Sayfa 82 - metis yayınları·Kitabı okudu