hayatımda ikinci kez bir kitabı yarım bırakıyorum. kitap psikolojik olarak seni çok yıpratıyor. kötü değil sadece sarsıcı. kitabı bıraktım yarısından çoğunu okumuştum zaten devamı da aynı şeyler aynı hikayelerle devam ediyordu. yeteri kadar okuyup kendime eziyet verdiğimi düşünüyorum. karşılaşıldığında ne yapılması, olayla nasıl mücadele edilmesi gerektiğini öğrendiğin bir kitap. ülkemizde çok fazla gizlenen görülmeyen, konuşmaktan kaçınılan bir konu bu. bilgilenmek ve ülkece gelişmek lazım.