Hayal ediyorum boşluğun girdabında
Bu zindandan kanatlanarak uçmayı
Gardiyanın gözlerine gülerek bakıp
Ve de senin yanında yeniden merhaba demeye hayata
Bilirim ama hayal kurmakla olmuyor
Kalmamış gücüm bu kafesten kaçmaya
İzin verse de gardiyan
Yetmez nefesim kanatlanıp uçmaya
Çok arzuluyorum ve de biliyorum
Asla kollarımla saramayacağım seni
Sen aydınlık bir gökyüzüsün pırıl pırıl
Bense bir tutsağım bu kafesin içinde
Kararmış ve buz kesmiş parmaklıklar ardından
Hayranlık dolu hasretler içinde bakıyorum gözlerine
Ve hayal ediyorum bir elin uzanışını
Ansızın kanatlanıp uçmak için sana
Gecenin bitiminden söz ediyorum
bir de karanlığın
ve ben gecenin bitiminden söz ediyorum
Ey sevgili!..
Eğer gelirsen evime
bir ışık olsun avuçlarının içinde
bir de küçücük bir pencere
seyredeyim diye
mutlu sokağın kalabalığını
Şaşkın şaşkın bakarken ben ve ayna birbirimize
Çaresizlik içinde seslendim
"eyy güzel ayna bir çare bul bu derdime."
Birdenbire isyan etti ayna , çatlayıp kederinden
" Ahh kadın!.. kırarak dağladın yüreğimi ne diyeyim sana ben"