Şu koca dünyanın içindeki küçücük kalbim...
Seni nasıl da sıkıştırdım, nasıl da hor kullandım seni.
Nasıl da değersiz hissettirdim sana.
Oysa her teklediğinde bunu yapma derdin bana.
-S
Söyleyemediğim her şey sırtımda bir kambur oldu,
Bu yüzdendir yavaş yürüyüşlerim.
Mahsulü sevgi olan yapbozumun en önemli parçası kayboldu,
Bu yüzdendir kendimi kaybedişlerim.
-S
Oturalım bir banka, yasla başını omzuma
Şifa olayım sana, karanlığına ışık olayım.
Kendi karanlığında boğulan ben,
Sana binlerce ateş böceğinin aydınlığını vadediyorum.
Konuşmasak da olur, oturup saatlerce susalım
Göğsüne yaslanıp nefes alıp verişini dinleyeyim,
Hayatta oluşuna bir kez daha sevineyim...
-S