•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
Tabi ki yoktur
Gerçekten de, gece, lamba yanıp rüzgâr camları sarsarken, bir kitap alıp ateşin başına oturmaktan daha güzel bir şey var mıdır?
Reklam
Kitaplarda alabildiğine güzel bulduğu mutluluk, tutku, sarhoşluk kelimeleri, hayatta tam olarak hangi anlama geliyordu, şimdi bunu anlamaya çalışıyordu..
Ne var ki, insan dediğin cesur, bir de küstah oldu muydu başarıya ulaşırdı toplum içinde.
S O N
Önce günaydın, sonra biraz haz, biraz acı, biraz aşk, biraz hayal kırıklığı, biraz sıcaklık, biraz yalnızlık, biraz boyun eğme, biraz başkaldırı ve ardından iyi geceler..
İnsan hayatın ne olduğunu anlayana kadar ömrünün yarısını tüketmiş olur. Fransız Atasözü