•giz•

•giz•
@_secret_
“Kendi işine bak, balını yap…”
Kızı en çok kimi severse, babaya en kötü görünen de odur. Bu, hep böyledir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın varlığının amacı, her zaman iki kere ikinin dört ettiği gibi kesin formülle ifade edilmesi gereken o elde edilecek şey değil, hayatın kendisidir.
Açıkçası, insanın en iyi tanımının “iki ayaklı nankör” olduğuna inanıyorum.
Mantık harika bir şeydir,buna karşı çıkılmaz. Fakat mantık, sadece mantıktır ve yalnızca insanın doğasının rasyonel kısmını tatmin eder. Oysaki irade yaşamın tümünün göstergesidir.
:D
Bir gün birine nanik yaptığımı,ona nanik yapmaktan kendimi alıkoyamadığımı ve bu hareketi belli bir şekilde yapmam gerektiğini hesaplayıp bana kanıtlarlarsa,benim ne özgürlüğüm kalır, hele eğitimli ve lisanslı biriysem?