Adelina

Adelina
@_sedeff
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilirim yürek parçalayan son saatleri...
Alıntı
Rıfkı'sız kahvaltı mı olurmuş
"Kendinizi kötü hissedi­yorsanız kedileri seyredin, kendinizi daha iyi hissedersiniz, çünkü olan her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu anlarsınız. Heyecanlanmak için bir neden yok. Kediler bunu bilirler." Charles Bukowski
Duygu ve Düşünce
Gecedir: Şimdi daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ve benim gönlüm de kaynayan bir pınardır.
Alıntı
Yaşayan bir sesin kendisiyle konuşması bizimki.
Yazmak güzel bir şey; çünkü kendi kendine konuşmak ve bir kalabalığa konuşmak gibi iki zevki birleştiriyor.
Alıntı