Goethe'nin yaşadığı şaşkınlığı yaşıyorum zaman zaman: “İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni hiç şaşırtmıyor. Fakat, bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce çok şaşırıyorum.”
Günaydın uykusunu alamadan erkenden uyananlar, sabah uykusunu çok sevenler,
annesinin kahvaltı hazırlamasını bekleyenler, soğuk havalarda başkasına sıcak el olanlar,
Günaydın sabah sabah ilham perileri gelenler(ben gibi)🙂,
sabah güneşiyle aşk yaşayanlar🌞
Günaydın ben tuhaf, siz güzel, dünya umutlu...♡