"Bana: 'Sen şuna buna niçin sataştın?' diyorlar.Farkında değilim; karşımda müthiş bir yangın var, alevleri göklere yükseliyor; içinde evlâdım yanıyor, imanım tutuşmuş yanıyor. O yangını söndürmeye, imanımı kurtarmaya koşuyorum. Yolda birisi beni kösteklemek istemiş de, ayağım ona çarpmış ; ne ehemmiyeti var? O müthiş yangın karşısında bu küçük hâdise , bir kıymet ifade eder mi? Dar düşünceler, dar görüşler..."
Ölüm her şeyi bitirir bir gün
Kimseleri, kimseleri incitmeyin.
Ölüm her şeyi bitirir bir gün
Ömrünüz size bir kısa oyun
Ölüm her şeyi bitirir bir gün
Ardınızda güzel anılar koyun.
Sevgiden başka her şeyi
Her şeyi bitirir bir gün
Biraz da ölümü düşünün...