turuncumürekkep

turuncumürekkep
@_serenity
Bir hayat,mahcup ve duru...Allah'ım gülleri ve sessiz harfleri koru.
Şükrü Erbaş
Yaşama sevinci adına bir tutanağım kalmadı Ömür Hanım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kadının iç güzelliği ile değil, hatta dış güzelliği ile dahi değil; giydiği elbise ve de sürdüğü boya ile 'güzel'leştiği bir çağda, nesnelerin ambalajla güzelleşmesi kaçınılmazdır.
Sayfa 175
Bediüzzaman...
Doğudan Batıdan, dünden bugünden nice kitap okudum, nice yazar tanıdım; ama beni o kadar etkileyen bir başkasıyla karşılaşmadım.
Sayfa 171
Zira hakkın hatırı âlîdir,hiçbir hatıra feda edilmez. Kimin hatırı kırılırsa kırılsın, yalnız hak sağ olsun.
Sayfa 140
Bize bahşedilmiş en büyük nimetsin sen Efendim!
(Ey Resûlüm!) (Biz) seni ancak âlemlere bir rahmet olarak gönderdik. Enbiya/ 107.ayet