Almanya da yaşayan yahudi bir ailenin, ikinci dünya savaşı öncesinde başlayan yahudi politikası kapsamında uğradıkları zulüm sonucunda Türkiyeye göç edip bir süre sonrada türkleşmeleri ve hayatlarının devamı üzerine yazılmış okunası bir romandır. özellikle başlarındaki betimlemeleri, Ankaranın durumu, cumhuriyetin ilk yılları, çok güzeldi herkese tavsiye ederim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!"
"Peki, sen ne görüyorsun bakalım?"
"İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."