Bir Gün Allah (CC) peygamberleri çağırıp sormuş,saadet nedir? Demiş:
Hz. Musa; Arz-mev'uda gitmek...
Hz. Buda; hayatta hiçbir arzusu olmaktır
Hz.İsa; bir yanağına vurana ötekini uzatmak
...
Sıra bizim peygamberimiz Muhammed'e (sav) gelince: "SAADET HAYATI OLDUĞU GİBİ KABUL ETMEKTİR..." demiş. Ne doğru söz!
Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ne de ondan birşey eksiltmeli...