Ah.. kahrolası zamanı bir kez, sadece bir kez sürdürebilseydik!
Mutluluk ve sevinçlerimizi, o kısa mutluluk ve güzellik anlarını bir diriltebilseydik!
Yalnız mutluluk ve başarılarımızı değil, yalnızca neşe ve sevinçlerimizi değil, aynı şekilde dert, acı ve kahırlarımızı da hep hissedebilseydik, unutmasaydık!
Her günün şafağında yüreğimizi kahır ve acı balyozlarının altına koyabilseydik!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplardan öğrendi , insanların hem bilgin, becerikli, cömert, kadirbilir, hem de namert , küçük ,sahtekar , cahil, çirkin ve düşman olabileceklerini .